fredag, februari 5

I spy with my little eye

Jag kände att det var dags att rensa i den lilla väska jag alltid har med i stora väskor. Detta är efter rensingen.




I urval:
  • usb - ett måste! Man vet aldrig när man måste föra med sig något...
  • post it. I shall say no more.
  • hårspännen
  • sprit. Aldrig använt men jag får för mig att det kanske skyddar mig lite mot svinis. På nåt sätt.
  • diverse behållare för hand, hår, näsa och läpp.
  • jag tar ytterst sällan värktebletter själv (eftersom jag sällan har ont) men jätteofta frågar andra mig om jag har. Ett vandrande apotek!
  • linser. Alltid bra att ha ett par till hands. Fast nu upptäckte jag att jag bara har en högerlins. Mindre lyckat kanske. Får blunda med vänster då.
  • tre pennor. Överflödigt? Ja.

6 kommentarer:

Birgitta sa...

Själv orkar jag aldig byta väska pga alla de små sakerna man ska flytta över. Får nog också samla dem i en liten, smart:)

Linda K sa...

birigtta: ja det är smidigt :)

Anonym sa...

Vad praktiskt! Undrar om du är nöjd med din telefon? Det är en Sony Ericsson G502 väl? Funderar på att skaffa en sån nämligen..
Ha en bra dag. Hälsn Sandra

Linda K sa...

sandra: en sån är det! det är den jobbet erbjuder och den är helt ok. säger linda 38 som inte gör annat än ringer och messar med sin mobil :)

Anonym sa...

Ok, tack! Det är ungefär det jag tänker ha den till också, ingen musik eller kamera eller såna "nymodigheter" ;) /Sandra, 33

Linda K sa...

sandra: då funkar den! :)