söndag, februari 14

Jag har alla!


7 kommentarer:

Katti sa...

Ha, ha! Ernst är bäst!
Och just idag.. tänk fira alla hjärtan med Ernst som boyfriend :)

Katti sa...

Kolla dessa:
https://www.flashback.org/t262200

"Färgen är som en mogen kvinna som klarar sig på egen hand."

Det sköna är att han ju inte är på LCD tripp när han säger sånt

Pia Wester sa...

VAR får man tag på dessa??

Katti sa...

Jag tror (rätta mig om jag har fel LInda) att dessa finns på Designtorget. Jag ska köpa idag! Hade glömt hur mycket Ernst får mig att le...

Linda K sa...

kattis: herregud, han skulle skapa något storartat i bark!

kattis: jag har en hel bok med hans fantastiska uttalanden :)

ffp: designtorget!

kattis: precis, och skynda för dom säljs ut!

Katti sa...

...och när jag skriver LCD så menar jag LSD. :)

dddd sa...

Spara! En dag är de värda miljoner!