tisdag, februari 2

Cake´s on me!


50 kommentarer:

A.K sa...

Stora grattiskramar! Snyggare kaka får man leta efter...

Pernilla sa...

Grattis! Hoppas du får en finfin dag :)

Sara sa...

Stort, varmt grattis, la belle!

Malin sa...

Grattis! Har tyllkjol dagen till ära. Ha en fin dag.

anna sa...

ha en fantastisk födelsedag!

Att ha det gott sa...

STORT GRATTIS

Frida sa...

wohoo, grattis!

Amanda i Ghettot sa...

Åh, vad fint. GRATTIS GRATTIS GRATTIS min favoritbloggerska!

Anonym sa...

stort grattis på födelsedagen! /Sandra

Kame sa...

Gratulerer med dagen! Håper dagen bringer deg alt du ønsker - nåja, iallefall noe av det...! :D

Cecilia sa...

Grattis! 38 är toppen!

Nilla sa...

GRATTIS på födelsedagen! Ha en bra dag.

Anonym sa...

Grattis grattis!

Garderobenmin sa...

Grattis Snygging!

Ida sa...

Jättegrattis!

Ida sa...

Jättegrattis!

Silje sa...

Gratulerer med dagen! Håper den blir super! Klem :)

tant t sa...

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en härlig dag med många kramar! Kram ;)

Jenny sa...

Stora gratulationer! Hoppas att dagen blir fin!

Sussilull sa...

Grattis! Du ser ut som en liten ängel där bland molnen :) Tröjan är dösnygg, den har jag också, haha!

Maria sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen bästa bloggerskan! Hoppas dagen blir allt du önskar och lite till. / T

Laila och Johan sa...

Hurra och GRATTIS!!

Annie - PD sa...

STORT grattis :D Och massor med grattiskramar :)

Viveca sa...

Grattis!!! :)

Anna med Sigge sa...

Grattis på födelsedagen Linda K!

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen!!
//Sara

Maria sa...

Många grattis till min favoritbloggerska!!!

Åsa sa...

Massor med grattiskramar sötnos!

Linda K sa...

alla: jag går in här och tittar då och då och blir alldeles glad coh lycklig. tack så mycket alla! :D

Camilla sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en superskön dag, kram

Jessica sa...

Stort grattis, hoppas dagen blir som du önskar!

LindaKFan4Ever sa...

Grattis grattis super Linda! :-) Ha det allra allra bäst!

Marre sa...

Supergrattis Linda. Om tre månader kommer jag ikapp!!

jessica sa...

Grattis på din dag!

Maria sa...

Grattis! Tack för en härlig blogg.

Glamourbibliotekaren sa...

Grattis grattis grattis!! ää-ää-ääääää! :D

Mrs J sa...

Grattis! "Cake's on me" betyder väl att alla kakor jag äter idag räknas som ditt intag!?

Solrosfrö sa...

Grattis!!! 38 är ingen ålder ;)

Spader Madame sa...

Grattis! Nu går det bara utför..
;-)) //En som vet!

JO sa...

Stort grattis! Jag hade tippat bebis idag, men än så länge ser det ut som om du får behålla din födelsedag för dig själv ;-) GRATTIS!

dddd sa...

Grattis! Ät mycket tårta! Lova! :D

Kram!

(Många utropstecken där...)

Anonym sa...

Stort grattis!
/Jessica i Malmö

Pia Wester sa...

Stort grattis! Tänk vad mycket roligt du har framför dig, för det allra roligaste börjar om två år ;-)

Evelinas blogg sa...

Grattis på födelsedagen! Plånboken är förresten perfekt, tack!

Linda K sa...

alla: ni rör mig! tack alla fina :D

Maija sa...

Massa grattis! Jag läser varje dag men kommenterar alltför sällan, tyvärr. Oh well, här är jag iaf :)

Katarina sa...

Grattis! Bara två år kvar nu innan livet börjar. ;-)

Anonym sa...

Grattis
Vad blev det för kamera
ewac

Linda K sa...

alla: tack tack tack :D