söndag, januari 3

Kalla mig galen

Nåväl, jag gör som alla andra och börjar titta på Mad Men.

10 kommentarer:

Minna sa...

Jag gav säsong 1 och 2 till mina föräldrar i jul. Hoppas att de kollar snart för jag vill också se.

Linda K sa...

minna: hetsa dom lite :D

Nina Day sa...

Jaaa, utmärkt beslut. Du kommer inte att bli besviken, promise!

Pia Wester sa...

Don Draper gör ju inte ont i ögonen precis.

hallinbloggar sa...

Jag köpte säsong 1 och 2 precis och kan inte sluta titta! Miljön och kläderna är underbara. Säsong 3börjar på torsdag. Hetstittar!!!

J sa...

Den är helt suverän!

Solrosfrö sa...

Ha ha, jag har också säsong 1 och 2 som ligger och väntar... ;)

Linda K sa...

alla: ja har man sett dexter och true blood får man ju se sig om efter nåt nytt :)

Annika sa...

Bra val. Galet snygg på massor av sätt.

Linda K sa...

annika: och roligt! nån säger vid nåt tillfälle: som om det skulle finnas en apparat som kopierar papper! he he, just you wait a couple of årtionden... ;D