onsdag, januari 6

Å en till

Det är en listornas dag. Jag lånar av Annie och ber en liten bön att Sigrid kommer hem snart igen!

DAGENS VILL HA: hem min man.
DAGENS KLÄDSEL: se dagens.
DAGENS SMINK: inte mycket.
DAGENS FRISYR: ledigt rufs.

DAGENS HÄNDELSE: julgransplundring.
DAGENS LÅT: Prästens lilla kråka.
DAGENS PLANER: Farmorfika och julgransplundring.
DAGENS SAKNAD: karln.
DAGENS DUMMASTE: Kylan.
DAGENS SJUKA: Envis hosta.
DAGENS DROG: kaffe väl.

DAGENS ROLIGASTE: Dans runt granen.
DAGENS FAVORIT: mina ungar.
DAGENS KÖP: inträde på julgransplundring, som vi bjöds på. Så inget.
DAGENS GODIS: stal kanske nån från dotterns godispåse.

DAGENS HUMÖR: Lite seg.
DAGENS ORD: Kallt.


6 kommentarer:

Åsa sa...

Jag tycker din klädsel idag är fin så jag har sparat den i min inspirationsmapp i datorn! Tänker härmas nån dag! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Vi tänker på lilla Sigrid...

Annie - PD sa...

Tack rara!! kram kram

Linda K sa...

åsa: åh, vad smickrande. tack :)

miss ud: mycket!

Linda K sa...

annie: hoppas!

deeped sa...

Han kommer säkert hem med någon trevlig gadget från CES :)