torsdag, januari 7

En liten älva


23 kommentarer:

Flicka sa...

Åh guuud så ljuvlig! Jag kidnappar henne en stund.

Linda K sa...

flicka: :D

anna of sweden sa...

Ja men det var ju det jag sa.
Söt.
Sötare.
Sötast.
:)

Weronica - En mammas dag sa...

Som socker!

Linda K sa...

anna of sweden: :D

yllet sa...

Men jösses!! übersöt!!! :D

Terése sa...

Åh, det var det sötaste jag sett på länge! :)

SkåneAnna sa...

Hahaha, vår har gått och blivit grön. Hon var rosa eller lila först.
Men nu bara grön.
Tingeling heter jag! skricker hon också.
Ganska högt.
Är älvor verkligen sådär bullriga???

Din är söt som en liten marsipanbakelse. Rätt som det är fyller hon tre och börjar säga emot. Då är det bra att ha en sån här bild att ta fram! Minsann.

Linda sa...

gullegullegullegull.

Camilla sa...

söööt!!

Hanton sa...

Bedårande!

syster A sa...

Åh guuuud....också DOM ögonfransarna också!

hedgehog-sara sa...

men fyfubblan vilken söt älva!

Linda K sa...

alla: söt som socker, men inuti gömmer sig ibland en riktig liten belsebubba! ;D

Minna sa...

Vilken söt ulv i jättefina fårakläder.

;D

Mia sa...

Vilken sötsak!!

Linda K sa...

minna: en liten ulv är hon! :D

mia: :D

Jessica E sa...

Underbar ulv :-)!

Att ha det gott sa...

Det var det finaste jag sett
på lääänge

melina sa...

Men GULLE!

Borsökna Östergård sa...

Men sluta så sööööt!!!!!!!!!!!!!

Jessica sa...

Vilken fin bild..

Folk(ilsken)bibliotekarie sa...

Bedårande...