onsdag, januari 6

Är det för kallt för att blogga eller vad är det med er?!

9 kommentarer:

A.K sa...

Nä då... jag har just kommit igång igen efter litet avbrott. Kom igen, gör min lilla lista vet ja´ i brist på annat...

Linda K sa...

ak: den ska jag minsann spana in! :D

Ann sa...

Ja. Det är det. Är ju inte gjord för det här vädret. Den här tjejen tål max 10 grader minus. Sen går hon trööööögt.

Kan inte fatta att jag flyttade hit från varmare breddgrader. Men somrarna är fina. När dom väl kommer.;)

Kalla kramar

Sincerely Johanna sa...

Nejdå, har precis lämnat avtryck i cyberspace.

Linda K sa...

ann: ja när dom väl kommer... varm kram! :)

johanna: några som håller hoppet uppe!

anna of sweden sa...

Nä då. Välkommen till mig. Där bloggas det i tid och otid ... :D

Linda K sa...

anna of sweden: tackar :D

Laila och Johan sa...

Hade lite annat att göra... host host

Linda K sa...

loppanlej: vadå hånglar du!? :D