torsdag, januari 7

Alldeles matt

Gud vad jag bloppar!

5 kommentarer:

Missy sa...

Åhå! V iär båda i bloppartagen, ser jag ;-)

Synd att APC:n var för kort.

annatje77 sa...

Du har väl ett par stickade UGG sk. classic cardy? Hur är de i storleken...har aldrig testat UGG. Om man är mellan 38-39 vad ska man ta? ;) Frågar dig som vet allt..... :D
Ha en bra kväll.

Unknown sa...

missy: ja järnspikar. men fin är det! :)

annatje77: japp jag har såna. jag som har strl 40 i vanliga fall fick faktiskt på mig ett par 39:or utan problem. Alltså USA 8, UK 6,5. så ta den mindre du :)

Sofia sa...

Apropå APC-klänningen måste jag bara tipsa om att ha kjol under korta klänningar. Det blir ofta väldigt snyggt om man tar t.ex. en enkel svart A-linjekjol under en utställd klänning. Man tappar inte klänningskänslan som det blir om man har byxor under. Avskyr själv tunika-grejen.

Linda K sa...

sofia: mja kanske, men då är det ändå mer en tunika eller blus än klänning. väl? ju?