tisdag, december 15

Vill ha Comme

Önske!


12 kommentarer:

Marie sa...

VAR hittar man den?
Har också suktat efter den ett tag men kammat noll när jag har försökt hitta den.
Vet du?

:)

Nina Day sa...

Mmmmmm.....

Annie - PD sa...

Så fin... :) Hoppas tomten är snäll i år...

Linda K sa...

marie: det gör man inte. det får tomten försöka sig på :S

nina day: mums.

annie: håller tummarna!

LindaKFan4Ever också shoppingsugen sa...

Är det här en tjejversion? Jag tycker bara att jag sett killar modella koftorna :/

Linda K sa...

lindakfan4ever: this is the female one :D

The LFan sa...

F*cking f*ck.. Killversionen är så mycket lättare att hitta ju!

Linda K sa...

the lfan: hårda tider...

Anonym sa...

Tomten kan titta på stylepaste.com ;-)

Linda K sa...

anonym: mmm, danska tomteverkstäder är så dyra bara :P

Sofia sa...

Jag köpte min på halva priset på en tysk webshop. Snacka om att jag blev nöjd när jag gjorde det fyndet :)

Linda K sa...

sofia: yey! :)