söndag, december 6

Skit ska med kataloger fördrivas

På lilla toaletten har vi en tidskriftssamlare med tidningar och kataloger. Själv är jag rätt kvick när det ska till och det har sällan eller aldrig varit aktuellt att läsa samtidigt. Annorlunda är det med maken. Han kan vara där inne länge.

Nyss kom han stormandes med något vilt i blicken.

- Har du slängt mina kataloger?!
- Jag rensade lite.
- Men inte mina kataloger?!
- Jag tror dom ligger under Vogue *.
- Jula saknas!
- Då slängde jag väl den.
- Du har våldfört dig på mina kataloger som jag har när jag ******!

Jag svarade inte ens på det men skrattade ganska länge.

*Vogue är snyggare att ha framme än biltema.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha typiskt för karlar. Fattar inte heller det därmed att läsa på toa. Min sambo försvarar sig med att det är det enda ställe där han får vara ifred.

Linda K sa...

anonym: jag känner inte att toan är rätt ställe att "slappna av" på ;D

skåneanna: ja jo men han var inte nöjd ändå :P

hallinbloggar sa...

Ha, ha, känner igen problemet! Med två tonårssöner, sambo och en trave Illusterad Vetenskap och Larsson är det inte lätt att få komma till vill jag lova ; )

Linda K sa...

hallinbloggar: ha ha, jag hoppas ni har fler än en toa då? ;D

Martina sa...

Min kära make växlar mellan Jula, Clas Ohlson, Kjell & co innan han somnar på kvällen. Förstår ingenting?! :)

Linda K sa...

martina: vad finns EGENTLIGEN i deras hjärnor?