måndag, december 14

Samma film, olika snack

Det verkar vara många som sett Flickan som lekte med elden i helgen. Nedan två inlägg om det. Ett är mitt. Ett är någon annans.

Inlägg 1: Vi ser på Lisbet Salander-filmen, tvåan. Den är ganska teatralisk. Men underhållande. Schysst lya hon har, Salander.

Inlägg 2: Nu kikar vi på Flickan som lekte med elden, spännande! Åter till filmen, puss!

UPDATE: Jag undrar så över pusset där i slutet. Tror jag/hon att filmen heter Puss? Elelr skickar jag/hon en puss till alla läsare så att dom ska klara sig medan jag/hon ser klart? Eller, symboliserar den något annat?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar alla chanser att trycka till den tjejen du!

Linda K sa...

anonym: inget tilltryck alls, bara olikheter. var lite mindre anonym istället du.

Sofia sa...

Såklart hon skickar en puss till alla sina läsare :) Det här inlägget var ganska komiskt med tanke på ditt nästa inlägg ;-)

Linda K sa...

sofia: hon är rar :) hur då meanr du?

Anonym sa...

Soifa: Ja eller hur! ;)

Linda K sa...

båda: vad kul att jag kan glädja er.