måndag, december 7

På Tradera. Igår.

Låt oss analysera texten:

Hej! Nu säljer jag ett par helt nya Christian Louboutin skor. Skulle varit en present men det körde ihop sig och nu har jag ingen användning för dom. Skorna är inköpta från Net-a-Porter.com England och kostade 4.200 i inköpspris. Skorna är oanvända och har en 10 cm klack, svart med röd sula som vanligt när det gäller Louboutin, storleken är 40,5. För närvarande är de helt slutsålda på Net-a-Porter.com så ta chansen att göra årets klipp nu. Skorna är oanvända och du får naturligtvis originalförpackning och kvitto därifrån jag köpte dom. Börja bjuda nu tjejer!

  1. Det är en man som säljer skorna. Jag ser ingen annan möjlighet.

  2. Han har gjort slut med sin flickvän. Hon skulle ha fått loub:ar i julklapp, men det sket sig och nu har han "ingen användning för dom".

  3. Eftersom det är en man som säljer har han garanterat inte använt dom.

  4. Skorna har 10 centimeter klack.

  5. Jag måste börja vänja mig vid 10 centimeter klack.

12 kommentarer:

hallinbloggar sa...

Jag hör att du övertygar dig själv... ; ). Visst behöver du 10 cm extra. Tänk vad lång och ståtlig du blir t ex!

Linda K sa...

hallinbloggar: en å åttiotre! :)

Linda K sa...

skåneanna: eh... det är ju precis det jag gjort :D

Kapybaran sa...

OMG. sååååååååååå snygga. *dräggel*

Linda K sa...

kapybaran: återstår att se om jag kan gå i dom! annars kan dom ju få vara konst :)

Fröken Isakson sa...

Åh lovely! Klart du fixar att gå i dem. Så fina.

Linda K sa...

fröken isaksson: häll tummarna :)

Sincerely Johanna sa...

Alla kvinnor som älskar skor borde ha ett par Louboutin och de där från Manolo Blanik du visade för ett tag sedan. Hoppas du vinner budgivningen. Övning ger färdighet by the way vad gäller klackarna.

Ulrika sa...

Som jag sa innan; man måste öva. Och då måste man ju ha något att öva med!

Linda K sa...

johanna: det blev ingen budgivning, jag var enda budaren :)

ulrika: du är så klok!

Natalie sa...

Wow, bra köp! Fick du någon klarhet i teorierna?

Linda K sa...

natalie: jag fick massor av klarhet. ska berätta snart :)