fredag, januari 9

I hans drömmar

Sorry maken, it ain´t gonna happen!

15 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaha - varför inte? ;)

Anonym sa...

hahahaha....jag tror min make vill ha en sån walk in, mer än vad jag vill ha sko-varianten...

sagt o gjort sa...

HAHAHAHAAAAAAAAAHA!! Helt sjukt rolig!!

Linda K sa...

hedgehog: då får han ha den i bastun :D

jess: ingen vill ha en walk in av något slag 56 mer än jag ;)

picaflor: eller hur :D

Anonym sa...

vilken underbar reklam, varför visas inte denna på tv?

Anonym sa...

ha ha UNDERBART! Trevlig fredagskväll :)!

Anonym sa...

Den var skiiiit kul
ewac

Linda K sa...

ms grenman: den är väl på holländska eller nåt? :)

kicki: tack detsamma!

ewac: ha ha eller hur :D

Camilla sa...

asbra reklam! :D

Linda K sa...

camilla: :D

Peter sa...

Men om din make och jag skaffar en ihop då? Den kan vara varannan vecka hos er och varannan hos oss? Please...

Anonym sa...

Ha, ha! Jag skulle inte ha något emot en av varje faktiskt! :-D

Linda K sa...

peter: makens... öh VÅR bastu står till ert förfogande!

linda g: öl är inte min grej. liten vinkällare däremot, men det har vi redan :)

Linda K sa...

skåneanna: stackars männen!

Linda K sa...

skåneanna: stackars männen!