fredag, december 5

Look into my eyes

Jag blev hypnotiserad idag. En person kom fram till mig i Täby centrum och sa:

Look into my eyes look into my eyes... have you heard of this plattång, it´s a wooonderful thing fron Italy, keep looking, look into my eyes, let me show... you want volume yes? Lookie lookie, just one two three and bend! Look into my eyes, brings out oil from hair, cheramic so no harm done to hair, look look look into my eyes, you have very short hair (konstaterat med snudd på avsmak) so it will be special price for you, look into my eyes, will that be cash or creditcard? Thankyou, keep looking... and when I snap my fingers you will remember nothing of this conversation... *snap*

Uh, vad hände liksom? En keramisk plattång rikare.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad läskigt, jag förstår att du är chockad nu :)

Linda K sa...

hedgehog: jag menar, får dom göra så?

Anonym sa...

Mina barn är helt övertygade om att man får löss om man blir behandlade av de där hypnotisörerna och går därför stora lovar runt dem.

Undrar just vem så fått de att tro det *visslar*

Linda K sa...

marie: ;D

Anonym sa...

Frågan är snarare att du klarat dig utan platt tång
ewac

Glamourbibliotekaren sa...

ä-ä-äääää!!

Linda K sa...

ewac: det har liksom inte blivit av, förrän nu då :P

glamourbibliotekaren: ä-ä-ääähhh! :D

Frida sa...

Platttång revolutionerade mitt liv. Det och DustIt!

Linda K sa...

frida: joy to the world! :D