torsdag, december 11

Hur sexig?

Så här tycker män om sexigheten i frisyrer, enligt dagens Metro:
  1. långt och vågigt 43%
  2. långt och rakt 13 %
  3. klassisk page 10 %
  4. halvlångt rakt 9 %
  5. kort 7%
  6. lång page 6%
  7. skålformat 5%
  8. bikupa 4%
  9. halvlångt vågigt/lockigt 3%
Hur män kan skilja på klassisk page, halvlångt rakt, lång page, skålformat, bikupa och halvlångt vågigt/lockigt förtäljer inte historien. Jag vet knappt själv. Jag är hur som helst nöjd med min 5:e-plats.

10 kommentarer:

Enannan sa...

Ja, jösses! Vad tusan är en bikupa? Eller en skålformad frisyr? Min frisyr fanns för övrigt inte med på listan - "troll". Den finns i alla längder, både lockig och rak.

Peace in mind sa...

Män är sååå förutsägbara...långt o lockigt...håhå jaja, kom med nåt nytt grabbar...

Fö är jag också fruktat nöjd med min korta rufsiga frisyr:)

Linda K sa...

enannan: ;D

p in m: män är löjliga! :D

PGW sa...

Jag är sist på listan! Hrmf!!!

Linda K sa...

pgw: män fattar ingenting ju!

Polly sa...

Who's da number one?!?! Katchiika, katchiika! *gör cirkelformade rörelser med armar och höfter*

Linda K sa...

polly: du polly, du! :D

Viveca sa...

Vilken tur att min frisör igår (mot min vilja) klippte mig i klassisk kort page istället för min tänkta "spara-till-lång-page". För då är jag visst mkt sexiare. Eller nåt...

Linda K sa...

viveca: du borde tacka henne/honom! ;D

Mustardseed sa...

Jag tror det var bilder med på kändisar när de fick bestämma vilken frisyr som var sexigast - såg tex Jennifer Anistons namn vid tvåan. Som om snubbarna kan skilja ut vad som är frisyr och vad som är Jennifer i ett sånt läge...?