onsdag, december 3

Fuskar


17 kommentarer:

Annie - PD sa...

Snyggt! Är det denna där kjolen från Dagmar du har på dig ;)

Linda K sa...

annie: HA HA HA sann humor :D

Anonym sa...

snygga leggings ;)

Anonym sa...

Jepp! Snygg - fuskisen også! :-)

Anonym sa...

Fin päls! När har du tänkt ha din blåa dunjacka då? Den är nog min favvorit. :-) Sen har du en mountain hard ware också eller? hmm eller är jag ute och yrar helt haha

Polly sa...

Frun har glömt byxorna!

Missy sa...

Fining där!

Missy sa...

Barbent ÄR för övrigt det nya svarta ;-)

sagt o gjort sa...

haha Linda, jag förstår att du gärna vill att jag ska gilla din päls, men det finns andra sätt än genom att visa hud ;)

Vesnas vardag sa...

Åh, lika fin som min ju. ;) Fick den idag jag med. Får se om den åker på imorgon. *glad*

Linda K sa...

alla: ojdå det var visst helt fel att visa benen, jag ber humblast om ursäkt :P

LindaLiten sa...

Ooh, SNYGG!

Linda K sa...

lindaliten: tack :)

Sunflower sa...

Igår när jag kom hem från julbordet satt mannen i telefon. Jag fick bara en vinkning av honom som hälsning. Sen kom jag på den sluga idéen att få hans uppmärksamhet. På med pälsen. Bara ben. Hehehe, det funkar. Gammal husmors recept liksom!

Linda K sa...

sunflower: ha ha ha, jag hade liknade problem när jag skulle fota. en viss maken ville känna på pälsne hela tiden ;D

Anonym sa...

Ja. Detta var ju lite sexigt.

Linda K sa...

anonym: jaså jaha. tack, antar jag? :)