fredag, november 21

Jag boxade

Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till box-pass. Det är roligt och bra träning och så. Samtidigt tycker jag det gör ont och kanske inte är min grej riktigt. Tror att box är något jag kan ägna mig åt någon gång ibland men inte varje vecka.

Instruktören på passet är världens coolaste tjej. Snygg och rolig. Med glasögon som immar när hon tar i. Vi var en ganska liten skara idag, hon berömde alla efter passet. Till mig sa hon: Du är bra du, du är stark!

Och då blev jag såklart kär i henne.

Darriga händer efter passet. 

5 kommentarer:

Hon som gick sa...

Har inte vågat mig på det. Trodde man måste ha en kompis med.

Unknown sa...

hon som gick: inte alls, det finns alltid flera som kommer själva som får para ihop sig! :)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Boxar man mot en påse? Eller mot varandra?

När jag gick på combaten boxades man i luften. Det låter kanske fånigt, men det var tungt och roligt och jäklar, vilken träning för rygg och armar! Saknar det massor. Tuff och cool kände man sig också.

Lisa sa...

Men jösses, såhär på tåget hem en lördagskväll efter en alldeles för lång arbetsvecka blir jag helt bländad av ditt nagellack. Så fint! Var har du snappat upp det?

Unknown sa...

lisa: mavala!