fredag, december 23

Det önskar jag mig. Och dom.

Jag kom på en sak. Läser ständigt om tjejer som har sin mammas tröja och sin farmors gamla fina kavaj eller fasters väska.

Åh vad jag hoppas att mina väskor och kläder kommer att användas av mina barn och deras barn nån gång i framtiden. Vad ball att vara den där mormorn/farmorn vars klädkammare är som en stor skatt där man kan hitta gamla fina plagg och broscher och klockor och väskor och... sånt som var modernt i slutet av 1900- och i början av 2000-talet!

7 kommentarer:

Hon som gick sa...

Fast då kanske du inte ska bloppa bort alla kläder :-)

Linda K sa...

hon som gick: jag sparar det bästa :)

Hon som gick sa...

:-) vilken tur

mis(s)match sa...

Det är därför jag sparat alla mina väskor. maken brukar reta mig med att säga att dottern inte kommer vara det minsta interesserad när hon Bjur äldre..

Linda K sa...

hon som gick ::)

mis(s)match: jag tror på att spara det allra finaste :)

Pudding sa...

Min dotter lånar redan några saker av mig ibland, som halsband och väskor - och hon är bara åtta! En hel del av mina skor vill hon också låna när hon kommer upp i samma storlek.... måtte det gå många år till - för mina skor vill jag gärna ha för själv!

Linda K sa...

pudding: ;D