tisdag, juni 23

Testing testing

Jag gjorde som Tant T och testade. Så här blev det:

Din personlighetstyp
Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig
personalvetare - mjae

juristassistent - mjae
lärare - icke
läkare - mjae
tandläkare - icke
kiropraktor - mjae
psykologer - kanske det kanske
skribent - jorå
musiker - eh?
artist - eh?
fotograf - åh ja!
förskole- och dagispersonal - icke
studievägledare - mjae
bibliotekarier - där satt den!
marknadsförare - mjae
forskare - icke
socialarbetare - icke

7 kommentarer:

Sofie sa...

Hmm, fick samma svar som du.. Och karriär som artist känns lite märkligt i mitt fall med tanke på mina drag av social ångest ;-)

Linda K sa...

sofie: halvdant test säger jag ;)

karro sa...

vet inte riktigt om man ska tro allt man gör.... fick oxå samma som du

tant t sa...

Gulle du! Antal besökare idag kommer att gå i taket...tack vare din länk :) ...men shit, jag måste göra nåt kul inlägg också dårå ;D

Linda K sa...

karro: :P

tant t: ha ha, men du ÄR ju kul! :D

Ellen Freider sa...

Jag fick också samma! Kanske är vi en viss typ som läser din blogg? :)

Linda K sa...

ellen: :D