söndag, juni 21

Dom kallar mig galen

Oj, jag färglade visst packlistan också.

10 kommentarer:

bibbsan sa...

Oops..bland det bästa jag sett på länge!! Tycks att man kan få lite koll på garderoben liksom...kul dessutom:)/Bibi

Jessica sa...

Haha, nä nu måste du ha för mycket tid över!

Linda K sa...

bibi: en prima paclista :)

jessica: ha ha ha, tid över? vad är det?

Vesnas vardag sa...

Alldeles för mycket tid över. ;D

Att ha det gott sa...

Du är bara för härlig

Anonym sa...

-Alla har vi våra "autistiska drag" sådär jobbar man med pictogram med dem ! fia

Linda K sa...

vesnas vardag: jag har verkligen INGEN tid över, men jag prioriterar :P

att ha det gott: ;)

fia: ;)

Camilla sa...

i lööv this!! fina små bilder dessutom!

PGW sa...

Jaa lite skum är du ju ;-) Men bara du är lycklig så! :-)

Linda K sa...

pgw: oh I AM! :D