tisdag, februari 24

Härliga tider strålande tider

Hon som inte ville skicka, hon vill det nu! Hurra.

Mig veterligen finns det bara en sång om jeans, och jag sjunger den nu:

Kanske var det ett moln
i dina ögon blev himlen grå
Mina ser i syneför det var väl inte en tår?
Himlen är blå
dina ögon krymper som blåjeans
Mina ögon sviderdom har torkat båda två....
Kanske var det en dröm
Kanske är min hjärna tumlad & tömd
Urblekt & tvättad
annars hade jag aldrig glömt
Kanske har jag ett skal
Ett hårt ogenomträngligt skal
baggeskalav urvuxna kläder
Ett litet barn som når till tak...
Varför får jag inte på mig dina blåjeans?

6 kommentarer:

Jag är nästan som du sa...

åååååå, så bra.....

Anonym sa...

Nämen så bra GRATTIS

Linda K sa...

agneta: jahaaa :)

att ha det gott: tackar :)

Polly sa...

Det är mycket jeans nu. Det hedrar dig. ;)
(Kan du få med ordet "kudde" i texten, tror du? :P)

Linda K sa...

polly: men det är ju kent! jag kan inte stoppa in en kudde i deras låt. men vänta ska du få se... :)

Polly sa...

Allt går om man vill! (Gammalt djungelordspråk)