fredag, november 21

Sysselsättning

Jamen en lista då. Lånad hos Fröken Ida. Något längre än lilleputten som kom med i Modettes bloggrunda. Eftersom maken ser på filmen jag hatar (Training day)...

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: den är yet to come. Om man inte räknar ta bort födelsemärken?
piercing: i öronen då.
sport: friskis.
husdjur: hade två katter innan jag träffade den allergiske maken.
konsert: säkert orup.
kärlek: mamma och pappa såklart.

JUST NU:
äter du: inget i detta nu, men det finns ett gäng skumtomtar i min mage.
dricker du: pepsi max.
lyssnar du på: sonen som hostar i sömnen.
väntar du på: just ingenting, njuter av fredagskvällen bara.
har på du på dig: just ingenting Linne, trosor och collegetröja.

DIN FRAMTID:
barn: inte fler, tack.
giftermål: ja det har jag klarat av och är.
karriär: jorå, men fritid också.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: kan inte välja.
kortare eller längre: vad gäller mig själv? Möjligtvis lite längre, men jag är rätt nöjd med mina 173.
snygg mage eller snygga armar: snygga armar.
busig eller lydig: busigt lydig.

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: såklart, man har väl varit ung.
tappat bort glasögon/linser: glasögon nej, linser hell yes.
brutit ett ben: nix.
rymt hemifrån: inga seriösa rymningar, nej.
röntgats: inte vad jag minns, annat än hos tandläkarn.
krossat någons hjärta: jo det tror jag.
nobbat någon (som haft känslor för dig): jodå.
gråtit när någon dött: kan någon svara nej på den frågan?

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: jamen det gör jag nog.
gud: någon slags gud, ja.
mirakel: varför inte?
aliens: nej.
magi: bara Laberos.
ett himmelrike: ja.
tomten: det gör inte ens min son.
änglar: jadå.
transformers: öh? robotar somkan bli bilar? ja det förekommer väl, i lego åtminstone.

BLANDAT:
är du kär i någon? jag är kär i flera.
önskar du att du bodde någon annanstans? jag önskar att jag bodde i vår utbyggnad också!
tycker andra att du är attraktiv? nja inte attraktiv, men kanske söt?
dricker du? såklart.
använder du droger? inga tunga.
vilket schampo använder du? Schwarzkopf.
vilken parfym använder du? Light blue och en Gucci som nog bara heter Gucci.
vad är du rädd för? att något ska hända min familj.
gillar du att tvätta? det gör jag faktiskt.

2 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Får jag härma?

Linda K sa...

johanna: men såklart!