torsdag, april 30

Tack bloggen! Hejdå bloggen!

Nu blir jag nästan sentimental. Vadå tack och hej Bloggen? Här har jag härjat med allt mellan himmel och jord sedan begynnelsen (begynnelsen, den som började i augusti 2005). Fått barn. Bytt stilar. Köpt skor. Och fler skor. Tyckt knäppa saker. Varit kul. Betett mig dumt. Gjort uppehåll (var det hela tre dagar?). Fått nya kompisar. Fått roliga erbjudanden. Skrattat och gråtit. Skrivit för mycket och fått bannor. Velat skriva ännu mer men hållit mig. Fått en massa hjälp av mina läsare. Förhoppningsvis hjälpt en del läsare. Tampats med knäppgökar. Själv knäppgökat mig. Anförtrott mig. Åldrats. Gått upp några kilon. Haft väldigt väldigt roligt. Och mycket mycket mer.

Ska det inte vara så mer nu?

Nej det ska det inte. Inte här. Men här!

8 kommentarer:

Kära Syster sa...

Najs! Då hänger vi där i stället framöver!

Men det där med dagens alltså, det får du allt fortsätta med. Jag klarar liksom inte av för många ändringar på samma gång och dina dagens är cirka de enda dagens jag följer på nätet så skärp dig, tjopp tjopp, ge mig dagens tack! (Om jag får be mitt allra ödmjukaste... :))

/Anna

Unknown sa...

anna: ha ha ha då fortsätter vi med det ett tag till! :D

Maria B sa...

Blev ett tag rädd du skulle sluta blogga men tack och lov inte! :)

Anonym sa...

Puh

/Anna

Anonym sa...

Skönt att det bara är en flytt! /Nel

Unknown sa...

alla: :D

Annica R sa...

Du skrämde mig lite! =)

Vivecs sa...

Puh, hann bli lite rädd där ett tag.