tisdag, april 7

Låt oss snacka hår

Jag lever kvar i tron att min frisör inte jobbar heltid och att helgtider är svåra att få. Det har egentligen inte gått dom där 8-9 veckorna som jag brukar hålla mig, men jag tänkte ha framförhållning och kanske få en helgtid om sisådär två veckor.

Nu sitter jag här med en tid på lördag! Herremijene.

Så, det här är var jag tror ska hända i och med klippning:



Jag får per automatik ett strålande vackert ansikte. Jag får utsökta ögon. Jag blir svartvit. 

Skämt å sido. Jag funderar på att luggen ska få vara riktigt kort. Jag vet att jag kommer att få ångest och ångra mig efteråt för att jag ser ut som ett dagisbarn. Men det är alltjämt så jag tänker. 

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag tycker det är jättefint med kort lugg, men jag vet vad du menar. Man känner sig bar, naken, rädd, exposed. medan alla andra tycker det är hur snyggt som helst. Jag tror du skulle vara fin i det!

Unknown sa...

i will not: precis så! hm, jag är sugen... man kan ju ha en påse på huvudet tills luggen växer ut om inte annat :)

Jessica E sa...

Tror också att du passar i den korta luggen. Bilden på Michelle Williams är ju för fin!! Får man sådana stora rådjursögon och ser så porslinsjämn ut i hyn när man varit hos din frisör så behöver jag hennes nummer asap!!
:-D ;-)

Anonym sa...

Jag har velat ha kort lugg sedan jag var 10 och hade det senast. Skulle skaffa det nu om jag inte haft fyrkantigt ansikte, det verkar inte du ha så jag tycker absolut att du skall skaffa det. //Helena