måndag, november 17

Håller du fortfarande på med det där bloggandet?

Den frågan får jag lite då och då. Av personer som nästan lägger huvudet på sned och ser oförstående ut. Vuxna människan, ska hon verkligen hålla på och tramsa med sånt där? Skriva dagbok och visa kläder på nätet, det gör ju bara 20-åringar.

Ja, och så jag då. Uppenbarligen. Det är som en vana. Något jag gör och tycker är kul. Annars skulle jag väl inte fortsätta. Jag är tidvis usel med inlägg, tiden räcker inte alltid till.

Men, ja jag håller fortfarande på med det där bloggandet.

12 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

And we like it :)

Anna sa...

Fortsätt! /från en som aldrig kommenterar men följt dig i flera år

Librarybeth sa...

Samma här. Fast pushing fifty liksom.
Äh, det är ju bara för att det är sköj. För det mesta.

Unknown sa...

i will not: :)

anna: gulle!

librarybeth: word!

Frida sa...

Yey, älskar att du inte slutar!

Akan-Kakan sa...

Instämmer med Pernilla: we löv it!
Och blogga är inte trams, det är kreativt och socialt!

Tanterna på mitt jobb brukar ofta oja sig över hur folk kan slösa så mycket tid på "asociala medier" (hohoho, så fyndiga de tycker att de är), men de har inga problem med att lägga flera timmar på tv-tittande varje kväll.

Anonym sa...

Jag är glad att du fortsätter./Susanne

Anonym sa...

Bra det!

Vesnas vardag sa...

de har dålig fantasi helt enkelt, därför förstår de inte. :)

Unknown sa...

alla: tack alla, det värmer :)

Anonym sa...

Och det är vi glada för =) /Sandra

Unknown sa...

sandra: :)