tisdag, mars 11

Irro

När jag ser mig i spegeln idag tycker jag att jag är lik en kvinnlig skådespelare. Jag vet inte vad hon heter, kan inte komma på någon film hon varit med i. Jag tror hon är amerikanska. Kort ljust hår. Späd (nu ser jag mig själv inte som späd men skit i det). Ganska bräcklig röst (vet jag inte heller om jag har, men jag försöker ge er en bild här ok?!). Jag tror hon spelar mamma ganska ofta? Jag ser det inte som något direkt positivt att vara lik den här personen, hon känns äldre än jag. Ganska mycket äldre?

Kom på då!


UPDATE: Jaha så kom jag på vem det är då. Mamman i The lost boys! Dianne Wiest. Så ser jag alltså ut idag. Fint tack hej.




2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du känner dig rätt snygg alltså ;)

Btw, så blev du jättefin i håret!

Unknown sa...

i will not. mja, jag är kluven. hon är ju som sagt... skör? och äldre?

men tack! :)