tisdag, februari 12

Äntligen en lista

Jag såg en lista hos Liten och lånar. Tack tack.

bär: hallon i helgen. Det var lite kladdkaka och vispgrädde till också.
bad: öh, nej det var ett tag sen. När jag tänker att jag ska slappa hemma i badet med soft belysning och en bok dyker det alltid upp en liten dotter som vill bada med mig.
bästa: just nu är jag paniskt hungrig så patetiskt nog måste jag svara lunchen som jag ska inmundiga om ca 10 minuter.
sämsta: att jag är så hungrig eller att tredje boken i av Femtio nyanser ser ut att suga.
mysigaste: mysa hemma med barnen ikväll.
skönt-att-få-gjort: återstår.
samtal: det mellan Kristoffer Triumf och Susanne Ljung i Värvet.
klädkammare: den älskar och respekterar jag.
glass: nej tack.
vin: Gnarly head.
miss: igår ja, men i morse hann jag precis med bussen.
lunch: pasta, pesto, pharma.
middag: det vankas pyttipanna.
ser-fram-emot: Trysil.
djur: rådjur på tomten.
shopping: inga såna planer, men dagen är ung... ;)
otippade: telefonsamtal.
irritation: ja att det drar ut på tiden.
insikt: ständigt, både gammalt och nytt.

Inga kommentarer: