fredag, december 7

Linda hjärta Insta

Det är ingen hemlighet (nej inte efter det här inlägget iallafall, Linda) att jag ä-l-s-k-a-r Instagram. Jag får fota, jag kan lägga på fräna ramar och tokiga filter och dela med mig av allt och inget till mänskligheten, jag får ta del av en massa andras allt och inget.

Igår skulle maken hjälpa mig att ladda över Instagrambilderna i mobilen till nåt ställe där jag kan plocka upp dom för framkallning. Han fixade och trixade och sa sen:

- Så, provta ett foto så får vi se om det hamnar här.
- *fullkomligt oförberedd*... uh, okej... vänta lite...
- Ta bara en bild.
- Ja ja, ska bara hitta nåt att...
- TA EN BILD!

Så jag tog en bild. På mina fötter. Dom var liksom närmast till hands. Och få kommentarer!

- Du har perfekta pumpstår 
- Avundsjuk. Inte några stora knölar som omöjliggör all flärdfullhet. Var lycklig över de tassarna!




Som sagt, I löve Instagram.

13 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Jag heter janne. Jag är instagramberoende.

Unknown sa...

Hej Jag heter janne. Jag är instagramberoende.

Linda K sa...

jan: hej janne! välkommen till klubben :)

Minna sa...

kanske en sån här:
http://printstagr.am/calendar

Linda K sa...

minna: oj! fast, vill man inte hellre ha sina egna foton?

Silje sa...

Elsk på insta ja!

Minna sa...

jo, men det förutsätter jag är tanken alltså. jag har glömt alla mina lösenord så jag kan inte logga in för att prova, men det är ju klart att det är med sina egna.
Eller?

Minna sa...

Jo, det är med dina egna.
Jag lyckades logga in.

Anna sa...

Jag ska precis beställa instamagneter! http://stickygram.com/

Linda K sa...

alla: någon borde skriva en instagramhyllningsvisa!

eva sa...

Jamen vad heter du på Instagram?

Ellen sa...

Kan verkligen rekommendera Stickygram. 9 fina magneter för 15 dollar, hemma i brevlådan på 3-4 dar. Årets julklapp, lätt!

Unknown sa...

eva: lindakoling :)

ellen: jag har nåt liknande a la polaroid :)