torsdag, december 27

Love is in the air

These shoes were made for... Linda?

8 kommentarer:

Chrissan sa...

Hej Linda,

Finfina skor :-)!

Själv har jag just reashoppat lite på the outnet. Som levererar med DHL. Visst har du väntat på dom några gånger, och hur funkar det om man inte är hemma när de väl kommer? /Undrande C

Anonym sa...

Acne Alma?? Jag tycker faktiskt inte det är din stil, och det är i mitt tycke en av Acne´s mera misslyckade modeller. Den är inte klassisk eller stillös. Satsa hellre på ett par Star, eller ett par Clover. Jag gillar Clover i färgerna chestnut och petrol.

Sara sa...

Mycket snygga, väldigt Lunda K. Du har min välsignelse. Amen.

Sara sa...

Linda K. Det andra lät som en sportklubb. Jäkla ipad. ;)

Peace in mind sa...

Snygga, men aningens för spetsiga. Ont i tårna...
(Fick gå upp en stl.)

Anna sa...

Mycket finfina!

Camilla sa...

Så snygga! Trånar efter dem jag med.

Unknown sa...

chrissan: dhl brukar lämna en lapp i lådan när dom varit där och ingen är hemma (surprise att folk jobbar på dagarna liksom!). Jag brukar ringa och meddela när det passar eller säga att jag sätter en fullmakt på dörren så att dom kan lämna paketet trots att jag inte är hemma, men då vill det ju till att man har nåt bra ställe till det så att inge snor det. lite trixigt det där... lycka till :)

anonym: smaken är som baken, jag älskar dom!

sara: lunda k tackar för ditt stöd :D

pim: det är det spetsiga jag suktar efter :)

anna: word!

camilla: mumma för foten!