fredag, juli 20

Halleluja en lista

Det var på tiden! En redig lista. Tack Anna!


vad har du på dig?
svart byxdress/jumpsuit/sparkdräkt. 

Hur mår du?
bra, börjar bli lunchhungrig.

Vad önskar du just nu?
sol och värme på semestern.

vad har du ätit idag?
frukost i form av kaffe, jos och smörgås.

vad ska du göra imorrn?
vi funderar på att dra till Djurgården.

och på söndag?
bada eller/och åka båt om det är fint, annars får det bli något annat.

vem saknar du?
farmor.

senaste köp?
tårtbotten, grädde, vitlök och ostbågar.

vad skrattade du senast åt?
dottern.

vad grät du senast åt?
farmorlängt.

vem sov du senast med?
sonen, efter att maken snarkat sönder min morgon.

vad läser du just nu?
den där japanska författaren?

senast sedda film?
Bridesmaids.

Vilken svordom använder du mest?
menvaf*n.

Vem var den senaste som ringde dig?
mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
vi pratade aldrig religion...

senast 3 inkomna sms?
från bror, H&M och typ Ellos.

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"det är jag, välkomna!"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
öh... det var 300 år sedan jag gick på gymnasiet... engelska och bild kanske?

Vilken är din favoritfrukt?
jordgubben. eller, är det ett bär? menvaf*n.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Dottern i Morden i Midsomer, Gwynet Palthrow, nån mer jag inte minns just nu. 

Vad är du rädd för?
att något ska hända mina nära och kära. 

En person du tycker är snygg?
i morse låg jag och tittade på min son när han slumrade, han är himla fin.

Blir du lätt svartsjuk?
nej.

Din favoritkaraktär ur en serie?
samtliga i Seinfeld.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
anna, tror jag. eller så var det alexandra. 

Vilket språk hade du velat lära dig?
franska.

Vad för sorts killar faller du för?
tja... dom är tilltalande?

Vart vill du åka just nu?
till ett varmt land.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
det är ju megalångt till dess, det vet jag inte än!

2 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Michelle Williams!

Unknown sa...

liten: jag rodnar!