måndag, december 12

Soon 40

Nu är Frida blott en ungdom som passar förträffligt i det hon har på sig från... just, Forever 21.
 Denna butik som det tjatas om till höger och vänster och även ovanifrån. Som jag sprang på i Wien. Förväntansfull klev jag in genom portarna, och medan maken fick leka med sin padda vandrade jag runt. Förundrad. För det var mest... skräp. Vi snackar nästan lite Cubus, gör vi inte?

När vi gick därifrån, need I say tomhänta, konstaterade maken och jag att jag ju faktiskt inte är 21 och därmed med gott samvete kan hålla mig därifrån fortsättningsvis.

5 kommentarer:

Erika sa...

Det är mest polyester och akryl, med varierande kvalitet. Jag brukar hålla mig till smyckena. Billigt bling, roliga halsband och söta örhängen i prisklassen nästan gratis.

Hanna Lans sa...

Man får sålla ordentligt där, det varierar kraftigt. Blingblinget brukar dock vara bra året runt.

Linda K sa...

erika och hanna: jag missade nog blinget.

Mikaela de Ville sa...

Hade exakt samma förväntningar första gången jag klev in en av deras butiker i NY. Hade ju sett Fahrman och co fynda finfina saker där. Men man ska kanske se ut just så då... Vad vet jag. För även jag kom ut tomhänt. Så när de öppnade här i London var jag inte en av dom som utbrast "äntligen" direkt...

Linda K sa...

mikaela: nej ingen höjdare för KVINNOR ;D