torsdag, december 1

Rimtävling!

Hög tid att smörja in sig!
Hög tid att tävla!
Hög tid att rimma loss!

Och ha chansen att vinna det här trevliga kitet från NIVEA Visage Aqua Q10 (värde ca 415 kr):
  • NIVEA Q10 Plus Day Care
  • NIVEA Q10 Plus Night Care 
  • NIVEA Q10 De-Puffing Eye Roll-on
Hur då? Jo, rimma till på just det här kitet och lämna det i en kommentar i det här inlägget. Fyndigaste/roligaste/fånigaste/trevligaste julklappsrimmet på ett NIVEA-kit utses enväldigt av mig på söndag kväll. Heja!

Nivea - Ikea - filéa - en trea...

7 kommentarer:

Anette sa...

Hahahaha
Urschäääkta min sjuka humor.
Men jag sitter här och försöker rimma och tänkte att jag ska in och se vad alla andra rimmat - och vad skådar då mitt norra öga: inte en enda kommentar till det här inlägget! Av någon underlig anledning finner jag detta mycket roande! Men inte helt förvånande...
Men jag gör mig ett modigt försök till rim:
Ack, Nivea så het - gör min hud lite fet.
Hahahaha

Linda K sa...

anette: HA HA HA!!! underbart! ja än så länge ligger du rackarns bra till :D

A sa...

Med Nivea blir jag som den rökta ålen,
hal och blank på hela bålen.
På min stoppade prinskorvskropp,
tar det för den torra hud stopp!
I kapp med laxen på julbordet ska jag skimra,
vad är mer jul än att på juldagsmorgon glimra?

Japp, det var mitt bidrag. Jag kallar den julmat meets hudvård!

Helena sa...

Mitt norra öga skådar hudstreck!
Ack o ve
Är bara trettiotre!
Önskar hoppas försvinn, väck!
Fyller med spatel och fönsterkitt,
Nej vet du vad - jag shoppar ett niveakit!

AnnaKW sa...

Köp inte hudvård på rea,
nej satsa på Nivea.
Vill inte se ut som en Shar-Pei,
hoppas att krämerna tar hand om mig,
både night and day ;)

Ett rim med bonushundvalp, det måste väl vara vinnande? ;)

Anonym sa...

Dag eller natt spelar ingen roll,
dessa förvandlar de fulaste troll,
till vackra prinsessor utan besvär
titta så vacker i spegeln du är.
Men Linda du kan utan tvekan ge bort,
alla produkter oavsett sort.
Du är ju så vacker och snygg ändå,
och roligare är det att ge än att få.

Sara sa...

Inte en rynka
Ens en endaste ynka
Du ar slat och inte slapp
men denna lilla juleklapp
ska bara förebygga
Du förstår, du jättesnygga
Det är aldrig för tidigt
att smörja huden smidig(t)

Eh... Asch, vad svårt att få till. ;)