söndag, december 4

Farao vad ni rimmar bra!

Shit vad ni får till det! Varför kan inte alla vara dåliga utom en så att det inte blir så svårt för mig att välja en vinnare?

Jaha men nu korar jag iallafall detta ypperliga rim som vinnande: Julmat meets hudvård!

Med Nivea blir jag som den rökta ålen,
hal och blank på hela bålen.
På min stoppade prinskorvskropp,
tar det för den torra hud stopp!
I kapp med laxen på julbordet ska jag skimra,
vad är mer jul än att på juldagsmorgon glimra?


Grattis Anna! Maila mig din adress till iabloggar snabela gmail punkt com så kommer Nivea-kitet inom kort.

Tack ni som var med!

2 kommentarer:

A sa...

Hurrrrra! Vad är det med mig, nu har jag vunnit två saker på tre månader, jag som aldrig vinner!? Kanske är det därför vi haft vinterkräkis i 1,5 vecka nu. Universums sätt att jämna ut det lite. Tusen tack, jag mailar adress på direkten!

Linda K sa...

anna: ja det måste vara kräkan, det behöver vägas upp. krya på er och enjoy nivean!