söndag, december 4

Dagens outfit


Grå långtröja i kashmir Stylein,grå byxor Acne, leoscarf H&M

7 kommentarer:

Anette sa...

Me like

Linda K sa...

anette: :)

Karin L sa...

Jamen, sån scarf har ju jag i garderoben! Hade glömt bort! Den måste jag leta fram för den ser jättesnygg ut - på dig.
Snälla, ge en hardworking housewife i södra förorten dina bästa grundtips för att matcha / styla ihop sina kläder! Jag bara rafsar fram nåt precis innan man ska slänga sig på tuben till jobbet, och även om man har snygga e.n.s.t.a.k.a. plagg, så blir det inga wow-kombinationer.
Du har säkert svarat på frågan en miljard ggr förut, men ändå!

Sofia sa...

Vilken snygg sjal! Är den gammal=ingen chans att hitta i butik nu?

Linda K sa...

karin l: jag lägger alltid fram kläder kvällen innan, då slipper jag den där morgonångesten och har bättre med tid att kolla vad som känns bra och funkar ihop. sen kollar jag ju på andra och blir inspirerad till vad som ser fint ut :)

sofia: tack! den köpte jag nog i somras.

J sa...

Så snyggt!

Linda K sa...

j: tack!