fredag, januari 8

Den som bloppar får packa

Jag har fullt upp med att paketera plagg!

9 kommentarer:

Minna sa...

Packa pack liten gumma.
Västen den ska smaka mumma.'

Love!

Life at Villa Bergsbo sa...

Och jag har mailat om flanellskjortan! Skynda, skynda, packa, packa :)!

Annie - PD sa...

Härligt! :D Det vore skönt att plocka ur lite ut garderoben, får se om jag får tid idag :)

Linda K sa...

minna: västen den ska värma dej, du mina söta favvotjej! :D

mamma till maja: var var? inget mail i sikte! men lugn, den finns kvar. testa iabloggar snabela gmail punkt com :)

annie: ren och skär feng shui!

Life at Villa Bergsbo sa...

Nämen - hmm, jag mailade igår kväll! Men testar igen..

Linda K sa...

mamma till maja: gör så! :)

Life at Villa Bergsbo sa...

Nudå-nudå-nudå?

Linda K sa...

mamma till maja: nix. verkar inte funka? går dina mail iväg? testa lindakoling snabela hotmail punkt com då?

Life at Villa Bergsbo sa...

Nämen - förstår ingenting. Men nu har jag testat med min hotmail också, så tredje gången gillt!