lördag, januari 3

Tvällstrött

Hur tänker ni?

Jag tänker att oj det är nog bäst jag lägger mig inte alltför sent på kvällen eftersom jag kommer att vara så trött när ungarna vaknar i morgon bitti. Jag är trött om jag vaknar halvsju och jag är trött om jag vaknar nio. Så egentligen spelar det inte så stor roll. Om jag lägger mig elva eller halvtolv.

Fast om jag lägger mgi tolv och vaknar halvsju är det förstås sämre än om jag yada yada yada yada...

Man skulle våga mer vilt. Äh jag röjer nu och tar imorgon imorgon!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hur som helst: gomorron :)

Miss Upsey Daisy sa...

Man kan sova 10 timmar men vara trött ändå....

Anonym sa...

Ja, tänk om man vågade.

Anonym sa...

Jag tänker olika varje kväll - beror på vad som lockar mest, Cityaktuen eller sängen. Om 15 år kommer jag nog att få dra upp sonen vid elva-tolv på dagen när det egentligen vore dags för lunch.

Unknown sa...

Sömn är överskattat. Det räcker med 4-5 timmar.

No-one sa...

Jag tänker som så att jag är trött oavsett vad klockan är, så skitsamma.

Camilla sa...

jag tänker VARJE morgon att ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. men så kommer kvällen och man kan (äntligen) göra precis vad man vill, och det är inte gå och lägga mig som jag vill då. så jag ska nog sluta tänka.

Linda K sa...

alla: man kan ju variera sig lite. fem timmar ena natten, åtta andra :P