tisdag, januari 6

Snacka dagvill

HAN ÄR HÄR IDAG OCKSÅ.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken galning!

Anonym sa...

En kompis hade en hantverkare hemma som fixade badrum m.m.
Han blev kär i henne och blev som galen. Det kan var detta du drabbats av. Han tänker nog det gäller att passa på medans maken är borta.
Så akta dig !bjud inte på kaffe..
ewac

PGW sa...

Hm, ewac kan vara något på spåren där. Är det efter din rumpbild hamnade på bloggen som han har byggt så flitigt ..?

Annie - PD sa...

HAHAHA :D Han och jag liksom... Inte helt enkelt att hålla koll på dagarna.

Laila och Johan sa...

Hur är det möjligt? en hantverkare? en röd dag??

Linda K sa...

hedgehog: byggare bob firar kanske inte... vad det nu är vi firar?

ewac: ha ha ha, jag ska passa mig!

pgw: HA HA HA! vem vet? ;)

annie: jobbar du nu igen? :D

loppanlej: jag frågar mig gång på gång.