lördag, januari 3

Min häck

Okej här är den.

14 kommentarer:

Anonym sa...

*busvisslar* Den är ju skitsnygg!

Minna sa...

Vackert!!!! Vikken röv!

Linda K sa...

båda: HA HA HA tackar :D

Polly sa...

Nu kan du verkligen säga: Läs i min äs!

www.jansdotter.net/blogg.asp sa...

Den var ju rätt jäkla identisk med Scarletts. Grann, med andra ord.

Linda K sa...

polly: jag sk asäga det varje dag!

jansdotter: ha ha, tack :D

e sa...

Snälla, säg att du har retucherat (hur stavas det?) bilden! Får en tvåbarnsmamma ha så där snygg häck. Jag är tveksam. Eller möjligen avundsjuk och bitter ;)

Viveca sa...

Åh! Läckert! =)

Linda K sa...

e: detta min vän, är min häck rakt av. det enda retuchade är en borttagen spjälsäng och lappen i trosan :D

viveca: tack :D

tant t sa...

Sååå cool! Å den skaru verkligen va stolt över (din make osså :)! By the way...jag drömde om dig i natt, skrev om det på min blogg :)

Peter sa...

Satan, Linda! Den såg jag inte komma! Men snygg rumpa ju! Och så pratar vi om nåt annat... ;)

Linda sa...

snyggt avklätt tycker jag. tänk om Engla gjort det, vojne vilket liv det blivit.
nu undrar jag bara vilken min du hade under tiden han fotade.. hahaha...

Linda K sa...

tant t: åh jag är ärad :D

peter: HA HA HA!

linda: j atänk om! vi tog många bilder kan jag meddela. och nrä maken pratade om att vi borde hålla trosorna rätt med tandpetare garvades det en hel del ;)

Linda K sa...

frida: en tacker :D