torsdag, september 23

Vad mer vad mer...

  • Jag är hal som en ål idag i min sidenblus.
  • Har betalat för 1 timme, 22 minuter och 23 sekunder till, men kommer att behöva gå om en kvart. Får man ta med sig datorn på planet?
  • Nej så klart inte. Så ingen behöver svara på den frågan.
  • Är det kallt i Umeå idag?
  • Den frågan kan ni få besvara, men jag kommer att vara där innan jag läser svaret så egentligen är det onödigt.
  • Jag var orutnerad när jag skulle gå genom kontrollen. Hade inte tagit ut datorn ur fodralet. Hade en mineralvatten med mig i väskan. Och så pep jag.
  • Undrar vad dom säger på jobbet om jag busar och åker till Visby istället? Vaaar är Linda?
  • Nä men jag tror vi säger så. Over and out, Roger (på engelska!).

6 kommentarer:

Sara sa...

hare så kul i Norrland :)

Linda K sa...

hedgehog: thänks honey :)

Ida sa...

det är duggregn och grått i Umeå. höst helt enkelt.

Linda K sa...

ida: men sen blev det fint!

Ida sa...

ja faktiskt. solen vågade sig fram. det va säkert för att du kom hit, umeå ville visa sig från sin bästa höstsida.

Linda K sa...

ida: :D