fredag, augusti 21

Dagens irritation

Människor som inte ringer tillbaka när man har ringt och lämnat meddelande och bett dom höra av sig. Skiter dom bara i det? Tror dom att jag ska försvinna om dom inte svarar? JAG FÖRSVINNER ALDRIG! Jag ska göra det till mitt mission att bli deras personliga igel.

- Jamen hej hej igen, Linda K här. Jo den där planeringskvällen jag berättade om i slutet av augusti kan vi ju ta och glömma nu. Men! Det har blivit dags att tänka på julpresenter till fröknarna. Jag smög förbi utanför erat köksfönster härom kvällen och såg dom där roliga muggarna ni har. Nåt sånt kanske? Du kan väl slå mig en signal? MOHAHHAHAHAHAHHAAA...

3 kommentarer:

Annie - PD sa...

Rätt! Never give up!! :)

Linda K sa...

annie: hunt´em down!

Linda K sa...

skåneanna: I go I go I go! :D