tisdag, mars 17

Lägg av

Jag har lagt av med en grej. Jag dricker inte längre kaffe till frukost innan jag sticker till jobbet. Inväntar istället dagens första kopp till morgonstunden med kollegorna. Jag vet inte om det gör någon större skillnad, men jag tänker att det känns lite fräschare att cykla utan för mycket skvalp i magen.

Andra saker jag regelbundet slutar med:

  • onyttigheter
  • för stora portioner
  • att ta en portion till bara för att det är gott
  • shoppa
  • vara en tjatig och gnällig mamma
  • vara en tjatig och gnällig hustru
  • oroa mig

4 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

omg. Är det du som är Moder Teresa?

(sån tur att jag läste om meningen och såg att du regelbundet slutar med allt detta, annars hade jag blivit orolig på riktigt)

Peace in mind sa...

Bra att du gör allt det där lite då och då, och misslyckas däremellan;) För du är människa och en jäkla fin sån <3

Anonym sa...

Wow! HUR lyckas du tjata mindre..? Blir trött bara jag hör mig själv ibland :/
// Jenny

Unknown sa...

i will not: jag brukar börja på måndagar och sen urartar det framåt helgen ;D

pim: tack fina! och detsamma!!!

jenny: jag tar väl igen det genom att tjata MER andra gånger :D