onsdag, januari 21

Dom där varmfotade rackarna

Jag står och väljer. Ska jag ta mina varma kängor som jag slipper frysa i och som är typ foträta? Eller ska jag slå till på ett par stövlar med klack? Lite slirigt på väg till bussen, kanske lätt kyligt om det är minusgrader... men äh! Friskt vågat, jag tar stövlarna med klack!

Sen, på bussen när jag scrollar Instagram ser jag en av dessa söta moderna modebloggare. Med dessa skodon:

Bild lånad från Hanna Stefanssons Instagram.

Barfota i högklackat. Jaha jag har helt missuppfattat. Isbitstår är det nya svarta!

8 kommentarer:

Caroline sa...

Hej Linda! Har du tips på var jag kan hitta en liknande kappa som den på bilden? Vill dock ha en svart, vad- eller ankellång. Tacksam för tips!

Unknown sa...

caroline: hej! kappan på bilden kommer från cos, jag skulle kika där. många fina! kan man tänka sig lite kostsammare varianter, rodebjer tex.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Och isbitsöron! Varför har hon mössa öht?

Unknown sa...

i will not: en chic lite topp helt enkelt!

About Alice sa...

Det där med skorna? Fattar Inte.

Åsa sa...

Det paradoxala är dock att det oftast är samma modebloggare som gärna kommer med vinterkängor, tjock mössa, dunjacka och pälsvantar i September...

Jessica E sa...

Men de kan ju inte gå i dessa skor efter att fotografiet är taget....Det kan ju bara vara för fotot!!

Larvigt även om det är snyggt!!

Unknown sa...

about alice: inte riktig jag heller.

åsa: ;D

jessica e: he he. eller så hoppas hon i en bulle och är inomhus resten av dagen.