onsdag, april 23

No more pain

Som jag väl nämnt gav min kiropraktor till slut upp och sa att hon inte kunde hjälpa mig och min onda häl. Med tillägget:

- Jag säger inte att du inbillar dig smärtan, men den är inte särskilt logisk...

Det märkliga är att nu är den nästan borta, smärtan. Tänker inte alls på hälen längre, vilket jag gjorde ofta bara för några  veckor sedan. Tänk om jag bara inbillat mig att den har gjort ont? Det gör mig ju ännu mer skruvad än jag trodde att jag är. Hej jag heter Linda och när jag mår dåligt förlägger jag den känslan till en kroppsdel och senast i hälen.

Vad ska det bli nästa gång? Knäskål? Pekfinger? Den som lever får se!

6 kommentarer:

Malin sa...

Jag tror snarare på Doktor Tid (som min sjukgymnast säger). Det var helt enkelt dags att gå över nu.

Unknown sa...

malin: det låter bra :)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Och så kan man bli förvånad när man märker att det inte gör så ont längre. Och just fundera om man inbillade sig. Men skönt att slippa ontet!

Peace in mind sa...

Allt som inte gör ont är ju fantastiskt bra! Grattis <3

mis(s)match sa...

En viss ortoped (nämner inget namn) har konstaterat att du fotats en hel del i birkenstock= sandaler med uppbyggd fotbädd under semestertiden och det mår varje fot med hölproblem bra av!!

Unknown sa...

i will not: huvudsaken!

pim: tack :)

mis(s)match: inte omöjligt ;)