torsdag, april 3

Lista var länge sen

Så jag låter mig inspireras av Alexandra.

DAGENS VILL HA: Semester! Och den önskan kommer att slå in om inte alltför länge.
DAGENS KLÄDSEL: Kontorsråtta med en twist?
DAGENS SMINK: Gamla vanliga. Lila skugga och rött läppe på det.
DAGENS FRISYR: Kort och lite rufsigt.
DAGENS HÄNDELSE: Återstår att se, gissar jag. Inget rafflande inplanerat mer än att komma ihåg att köpa köttfärs och rivost på vägen hem (det vankas ful-tacos till middag, kanske det blir dagens händelse?)
DAGENS LÅT: Det jag hört hittills i musikväg är Karlatokig i Filip och Fredriks podcast.
DAGENS PLANER: att LÄSA en massa och SAMMANSTÄLLA en massa...
DAGENS SAKNAD: i detta nu saknar jag kaffe men på det stora hela saknar jag mina bästa kompisar! Alldeles för länge sen vi sågs.
DAGENS DUMMASTE: det är dumt att det är kallt ute. Det finns en del andra dumma saker också, men det besparar jag er här.
DAGENS SJUKA: Peppar peppar men jag har inte varit sjuk på länge, det är helt sjukt!
DAGENS DROG: jag hoppas det blir vatten. För mycket kaffe igår.
DAGENS ROLIGASTE: Det må låta klichigt men det är faktiskt att komma hem och träffa barnen efter jobbet/ skolan/ dagis. Jag blir alltid varm och glad av dom. Dottern ser dessutom väldigt rolig ut med en ensam framtand dinglandes i munnen.
DAGENS FAVORIT: Den gamla teaterkjolen jag har på mig idag kanske?
DAGENS KÖP: Förutom det matiga (se DAGENS HÄNDELSE) ska jag införskaffa två presenter till två kommande kalas.
DAGENS HUMÖR: Stillsamt trött inför helgen.
DAGENS ORD: Gör´t! (med hänvisning till DAGENS PLANER)

Inga kommentarer: