måndag, september 6

Still going sund

Tackar som frågar, det går riktigt bra med sundheten.
  • Äter ytterst lagoma portioner, och bara efter någon dag tycker jag att man känner att man faktiskt inte orkar mer än så.
  • I helgen blev det lite vin. Och mörk choklad. En bit äppelpaj. Och det känns helt ok.
  • Det blev ingen helgdrink. Det nallades inte av barnens lördagsgodis och inte heller i chipsskålen som alla andra härjade i.
  • Rörde rätt bra på mig också, även om det mest var promenader, fläng hemma och vedhuggning. Plus obligatoriska armhävningar och situps.

Sen kan jag kan lätt börja inbilla mig att jag gått ner en massa kilon redan efter ett par dagars sundhet. Men kolla det ser ju bra ut det här! Icke att låta sig luras. Skenet bedrar. Sunda september has only just begun!

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Bravo

Silje sa...

It may have only just begun (synger jeg og husker ikke helt hvilken sang det er, noen cheesy 80-talls ballade tror jeg... hihi), men du ser virkelig smashing ut i dag!

Og ja, det med lagom porsjoner er bare en liten uke så er man vant til det. Det dumme er at det skal bare en liten uke med litt for store porsjoner igjen så er man vant til det også ;)

Kjør på!

A.K sa...

Heja heja! Själv har jag nu gått ned 14kg sedan januari. Känner mig rätt nöjd nu men det är klart...några kg till kanske...man blir lätt lite fartblind. Mitt mål var dock att inte gå upp ngt under semestern och det lyckades. Det går om man vill!

Evalinn sa...

Härligt! :-)

Linda K sa...

att ha det gott: tackar!

silje: tackar. tanken är väl att det ska fortsätta så, ny sund livsstil :)

ak: way to go! starkt jobbat :D

evalinn: jojo :)

Pia Wester sa...

Bra inställning!

Linda K sa...

ffp: tummen upp!