söndag, september 5

Söndagsfin


10 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Det ska böjas i tid! Nu vet jag vad som gäller för hösten när jag går ut och kollar in affärerna.

Charlotta sa...

Hur söt för man vara? (Och hon har verkligen fattat det där med att våga matcha mönster och färg :-))

Sara sa...

helt underbart, mest is more :)

No-one sa...

Mammas flicka! ;)

Dorisettan sa...

Mönstermixa kan hon minsann, gullsmurfan. För övrigt är hon (just på den här bilden) väldigt lik en kund på min arbetsplats! Men den kvinnan är väl iallafall 60 år äldre.

Att ha det gott sa...

Hon är ju alldeles underbar

hallinbloggar sa...

Allt på en gång liksom och alldeles underbar!

Att ha det gott sa...

Jag var bara tvungen hos mig

Anonym sa...

trots infekterad lymfkörtel och annat elände så kunde jag inte låta bli att dra på smilbanden åt din lilla sötnos :D
/Sofia

Linda K sa...

alla: :D