fredag, september 3

Ska prova i morgon

Jag kastar er in i ett telefonsamtal jag just hade.

- Finns den kvar i medium?
- Vänta ska jag kolla... inte i butiken. Kan du vänta när jag tittar på lagret?
- Självklart!

*rulla tumme rulla tumme rulla tumme...*

- Hallå? Nu hade du tur, det finns en medium kvar.
- Iiii (ja jag lät så), får jag hänga undan den tills i morgon?
- Visst får du det.
- Tack och hej! Leverpastej (nej det sista sa jag inte, men det är ju fredag och jag ville skoja till det mer er...)

4 kommentarer:

Silje sa...

Hva da, hva hva hva?

Jeg har litt sunda september og ingen shopping september. Så jeg må shoppe gjennom andre :)

Linda sa...

men sääääg då!

anna sa...

serviceanda, det är grejer det!

Linda K sa...

silje: jag måste testa innan jag vet! ;)

linda: nix, inte förrän jag har bestämt mig :P

fru a: det uppskattas!