måndag, september 6

Peivi-varning

Jaha. Tack vare Femina, min ringa ålder och den där snajsiga klänningen som hängde på H&M har jag nu fått en mindre besatthet av leopardmönster. Möt hösten i leo! Inte helt och hållet givetvis, jag är inte helt verückt. Men en silkig blus. Eller ett par skor. Eller ett skärp.

Jag har, hör och häpna, ett par leopardmönstrade leggings hemma i strumplådan. Får se om jag vågar dom nån gång. Naturligtvis då förklädda till strumpbyxor med stövlar till. Jag föraktar leggings.


7 kommentarer:

anna sa...

leo på benen är snyggt. kör!

Linda K sa...

fru a: när hösten kommer på riktigt så :)

Marre sa...

Kåta Gun??

Linda K sa...

marre: eh?

Marre sa...

Kvarteret Skatan:D

Linda K sa...

marre: och du kan kalla mig gun, men BARA gun!

Linda K sa...

... och helst på engelska :P