söndag, augusti 16

Höstmys?


12 kommentarer:

Linda K sa...

skåneanna: jag bara känner in stämningen :P

Angelica sa...

Måste nog ta en sväng till Ittalas outlet framöver! De älskade fina lyktorna.

Anonym sa...

nej nej nej - sensommarupplysning!
//Pernilla i Övik där det har regnat och blåst heeeeeeela dagen = norrländsk sommar

Camilla sa...

så mysigt!

Linda K sa...

angelica: ja dom är myspys :)

pernilla: bättre, sensommarupplysnign säger vi!

camilla: japp :)

Camillas lockar sa...

Sensommar-mys på hög nivå! Fast jag ser inga chokladbitar (=pricken över i:t) :-)

Anonym sa...

Jag älskar hösten men har gärna sommar några veckor till ;-)!
Måste fråga vart du köper namnlappar till barnens kläder? Har tidigare märkt mina barns kläder med märkpenna men jag funderar på att köpa namnlappar.
Ha en bra dag!
//Linda

Unknown sa...

camillas lockar: jag lever det sunda livet ;D

linda: här hittar jag mina: www.namnlappar.se :)

Annie - PD sa...

Lite höst är det allt i luften men det känns helt ok... Gillar det! :)

Linda K sa...

annie: instämmer :)

Fia sa...

ÅH! Har du också en Vicke-elefant? Jag har precis köpt en på Tradera. Åt h-e för dyr för min plånbok men jag kunde inte låta bli. Jag är kär!:-)

Linda K sa...

fia: ja han är så go så :D