torsdag, oktober 16

Speaking of bh...

Jag har ju fått en snajsig inbjudan från Triumph. Så här står det:

Hej Linda! Vill du byta ut din bh mot en Magic Wire från Triumph? Besök din närmaste Triumph-butik, ta med dig din bh och byt den till en Magic Wire. I butiken frå du även profesionell hjälp med att hitta rätt storlek för dig.

Det ser jag fram emot. Ehuru. Jag står inför ett problem. Ett tolkningsproblem. Ta med dig din bh. Ska jag ha den bh jag vill byta mig? Eller liksom med mig, i handen?

Jag blev såklart tvungen att drifta detta med kollegor vid matbordet. Dom var tämligen eniga om att bh:n ska inte vara på, den ska vara med. För tänk om butiksmänniskan på Triumph säger: Jaha då kan jag ta din gamla bh.. och så ska jag börja lirka och fixa i innanför tröjan för att få ut den. Å andra sidan, varför skulle dom vilja ha min gamla bh? Tänk om jag börjar vifta med den och det bara var symboliskt menat... (vi skrattade en del under diskussionen).

Så jag tänker att jag gör som kollegorna säger. Tar med bh. Inte . Är ni med mig, läsare?

1 kommentar:

Gabriella sa...

Hahaha, keep us posted ;)